SUBSCRIBE TO MY YOUTUBE CHANNEL I GOT VIDEOS COMING REAL SOON

Promoted Videos


Monday, May 28, 2012

B mix tape lied van het kind



Deze goed ontworpen circuit het enige nummer dat echt laat zien het talent emcee geeft geval, het bewijs van hun vermogen om te rijmen . De track gaf me het gevoel van een oude school nummer en de nummers gecomponeerd door de kunstenaar, is het verleden. Toen ik zo oud was , Farley cd-technologie was nieuw , maar nu de jongens een paar dagen oud op de muziek van hoge kwaliteit als deze. In het lied , zei de jongen dat beide de voorkeur aan X Factor verlaten, in het verleden, maar ik betwijfel of hun fans zullen deze verklaring serieus nemen als ze ze vinden. De korte baan was niet lang helemaal niet, maar ik zal de HEA te verlaten en vertel me wat je denkt.



Klik hieronder om dit blog artikel te zien in andere talen:

No comments:

Post a Comment